Ullared

Jaaa, asså, förra torsdagen åkte jag ner till Fredrik i Norrköping. Träffade hans mamma och "monster".
På fredagen åkte vi ner till Ullared och pep direkt in på Gekås för lite shopping och för att träffa Max och Tina.
 
Jag hade inte träffat nån av dom tre innan tyvärr, helt underbara människor är dom!
Två av brudarna i grannstugan, Sofia och Emma, är också urgulliga.
Det var några fler också som jag träffat innan, Lena, Malin och Carola tex.
Fick en fin liten present av Malin, en polkagrisstång med texten "prinsesstång" Hihi, så gulligt!
 
Jag shoppade i dagarna tre och däremellan umgicks vi, hade skitroligt och mådde toppen.
På fredagskvällen samlades vi alla 18 i en av stugorna, lite dagislekar för att lära känna varann lite.
Och en massa vin...hehe
 
På lördagskvällen samlades vi i grillkåtan och då hade en fantastisk man anslutit sig till oss andra.
Han heter Patrik och bor i Göteborg.
Vi lyckades övertyga honom om att vin är gott och så skramlade vi ihop lakan så han kunde sova kvar :-)
Vi bodde ju fyra stycken och stugorna hade fem bäddar. No problems!
 
Söndagen var ju lite trist, när man skulle skiljas.
Jag och Fredrik åkte upp till Norrköping där jag släppte av honom innan jag åkte hem.
 
Mycket shoppat blev det, och fynd gjorde jag, inte bara inne på Gekås.
Det är inget jag ångrar att jag köpte och inget jag ångrar att jag inte köpte.
 
Precis som bra shopping ska vara!
 

 

Tihi!
I'm the princess!
To someone anyway <3
 
Avslutar med en mysbild på min säng med nya överkastet pålagt, älskar min säng!
 
 
Ikväll ska jag ut och äta med jobbet.
Det blir kul för Tony ska med och vi har ju inte träffats på evigheter!
 
Inatt eller imorgon förmiddag får jag finbesök som stannar till måndag.
Imorgon fyller Denise 14 år!!
 
Wiiee! Har bokat in mig på en kryssning igen! I slutet av november bär det av på Cinderella med ett mindre gäng härliga människor varav jag iaf känner hmmm, två stycken tror jag.
 
Undrar varför en del bilder blir mindre än andra, samma inställningar i kameran och vid uppladdning...jaja, skit samma.
 
Tagga er helg nu!
Och kom ihåg...
 
Livet är underbart!!
 
 
 


Kommentarer
patrik

ja älskling ni eller du tog han om mig å jag fan dig mår så bra med dig nu är det bara timmar kvar tills jag är hos dig älskling älskar dig så mycke Mia <3 <3 <3 Love you Mia <3

Svar: Och jag fann dig! Bara timmar men ändå en evighet, speciellt nu med telefonkrångel. Jag älskar dig så mycket Patrik <3 <3 <3
Mia

2013-10-04 @ 09:41:06
Fredde

Varför ligger inte ditt kvitto från Ullared med på bild. Det var juh så långt att det behövdes tre påsar bara till det :)

Svar: Hahahaha, kan man ju undra varför jag inte lagt upp det! Ja, det gick några kilometer kvittopapper till mina kvitton men jag är fortfarande sjukt nöjd med min helg.... :-D
Mia

2013-10-07 @ 14:01:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0