Upprätad

Usch vilken dag det har varit idag!
Och det är inte bara jag som haft det mindre bra, hoppas kvällen blev bra för min vän också.
 
Ett besök av Gullvi och sms med en vän och chattar med två vänner rätade iaf upp dan för mig och gav mig en helt ok kväll till sist. Fantastiskt vad livet kan bli besvärligt ibland.
Speciellt om man, som jag, är korkad nog att hjälpa till att strula till saker.
 
Hoppas hoppas att sakerna är utredda och bortlagda så det går att gå vidare nu.
Med tanke på hur ofta jag blir grymt trött på mig själv så fattar jag inte att nån annan öht orkar med mig mer än en kvart ungefär...
 
Blev iaf klar med mitt skolarbete och det är inlämnat både till mentorn och till den som ska opponera på det. Usch, ser INTE fram mot torsdag kl 13-15 alls. Hehe, seminariet är den tiden, övriga dagen har chans att bli hur underbar som helst! Då ska nån alltså säga sitt om mitt arbete och jag ska säga mitt om en annans arbete...fy tusan vad jobbigt! Men det är kanske normalt att göra sånt på högskola?
 
Är inte nöjd alls med det jag åstadkommit men just nu händer det för mycket annat i mitt liv för att jag riktigt ska ha orken att kämpa mer än jag gjorde nu.
Njurstenen och flera saker jag inte vill skriva om pågår i mitt liv nu.
 
På fredag kommer Patrik hit en sväng och hämtar sina grejor, blir kul att träffa honom igen.
 
Har andra jag vill träffa den här veckan också, men vi får väl se vad som händer.
Vips så har den här veckan också gått...tiden går ju galet fort.
Nästa vecka ska jag vara i Falun måndag-onsdag så jag hade tänkt fråga Robert om jag fick låna hans Borlängelägenhet eftersom det blir lite närmare iaf...vet inte hur jag ska göra med det.
 
Nu ska jag ta mig lite lite likör och försöka titta på en film
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0