Vaken!!!!

Ny vecka, nya äventyr!
 
Idag ska jag skriva klart mitt slutarbete på aktuell kurs, extra kul att vakna med huvudvärk då :-)
 
Vet inte vad som händer resten av veckan, gissar att det blir nåt i skolan iaf eftersom det jag lämnar in idag ska behandlas på nåt sätt som jag inte har stenkoll på.
 
Hehe, fy fan vilken morgon det här blev.
Pausade bloggandet för att skjutsa Erik till dagis.
När jag var där ringde Ajje och behövde hjälp...Bonzo hade rymt igen!
Så i nästan en timme åkte Ajje och jag runt i varsin bil och letade.
Bästa grannen Jan-E tog en sväng med Shivas och letade också. Tack!
 
Fick veta av en som sett Bonzo att han tagit Bergavägen rätt ner mot byn...
Så vi förla då vårt letande därneråt. Vi visste ju inte vad han skulle göra när han blev trött heller, lägga sig nånstans och vila eller springa hem.
Till slut kände jag att jag var tvungen att åka hem och äta frukost och få kaffe innan jag fortsatte leta.
Tog vägen förbi Ajjes hus och då hade Jan-E plockat Bonzo.
Thank You!!
Så nu vet vi att han går hem till slut. Men det kan hända mycket när han är på rymmen...bli påkörd eller stulen tex
Fy fan så ont i magen man får!
 
Han är anmäld till en stor utställning i Stockholm i december, så jag ska ta och börja träna med honom igen.
Vill kunna presentera honom så bra en amatör som jag bara kan.
Har en dryg månad på mig...
 
 
 
 
 
 
 
Från vår första utställning
Vad liten han var då! Plutten <3
 
 
Nu ska jag sätta fart med mitt skrivande!
Ha en bäst dag!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0