Väntar änna...hihi

Sitter och väntar på Patrik igen.
Han har varit till Stockholm och hämtat lite grejor.
 
Är med honom i telefonen och längtar ihjäl mig.
Vill inte ens tänka på hur det blir när han åkt imorgon, han bor ju så långt från mig.
Och vi vet inte när vi ses nästa gång...haha, känner mig som 15 år typ.
 
Men det är jag ju inte, jag är ju faktiskt 27...hehe
 
Börjar bli himla trött men han är hemma inom en timme, när han är här blir det gos och lite matäta innan det är dags att sova.
Min kropp vill sova nu, tog mig lite jordgubbstårta...lite för mycket och kanske för fort.
Dumpar...gör ju det rätt ofta. Det är helt ofarligt men jävligt otäckt och jobbigt.
Dags att börja lyssna på min kropp och lära mig hur, och vad, jag ska äta.
Gillar den här bilden på oss, kommer titta på den ofta när Patrik åkt imorgon.
Ikväll ska jag fokusera på här och nu och njuta massor av att vi är tillsammans.
 
Vet som sagt inte när vi ses igen, men senast 23 november blir det för då ska vi åka på Cinderella-kryssning med några andra. Ska bli roligt och skönt att komma hemifrån och slappna av.
 
Nu ska jag fippla med lite annat innan han kommer hem, min älskade Patrik <3
 


Kommentarer
patrik

Mia <3 min älskling jag kommer sakna dig med men kommer ha dig i telefon på väg hem å när jag jobbar vill vara hos dig så fort jag kan å så ofta som möjligt älskar dig så jävla mycke :-) kommer ha din bild å se på när jag är hemma å Längtar efter dig duärunderbar å jag släpper dig alldrig puss kram din älskling <3 <3 <3

Svar: Mumsen min, jag älskar dig!!! <3
Mia

2013-10-08 @ 10:05:49
patrik

Hej Älskling hoppas du sovit gött saknar dig men mår helt underbart. nu när jag har dig i mitt Liv älskar dig så grymt mycke .Längtar efter få vara med dig . puss älskling ringer i mån <3 <3 <3

Svar: Har sovit gott! Hoppas du med gjort det :-) Älskar dig <3 Puss
Mia

2013-10-09 @ 01:29:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0