Väntar...på Patrik

Sitter i soffan och håller mig vaken, pratar i telefonen....väntar
På att min älskade ska komma hit
Han är på väg från Göteborg
Kommer hem till mig om två timmar ungefär
Håller på att längta ihjäl mig.
Ja, det är förstås honom jag har i telefonen :-)
 
Jag har varit ute och ätit med mina kära arbetskamrater.
Så himla trevligt det var, saknar dom för jag har inte jobbat på länge nu.
Ska kolla mitt skolschemat och försöka få till lite jobb framöver igen.
 
Min snygging <3
 
 


Kommentarer
Anonym

Älskar dig Mia du är underbar <3 puss

Svar: Jag älskar dig! <3 Puss och kram
Mia

2013-10-05 @ 09:16:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0