Woohoo!!

Go förmiddag!
Idag mår jag superbra, är på gott humör och känner mig sjukt stark!
 
Igår var det lite trök en stund på kvällen, all min energi liksom försvann och jag kände mig gammal, trött och helt oattraktiv. Haha, nu är inte mitt mål i livet att känna mig attraktiv men det underlättar.
 
Idag känner jag verkligen bring it on! Let me seduce you!
Hahaha!!
 
Kan ju vara så att jag har bästa vännerna som finns!
I hela världen!
Dom lyfter mig utan att ens försöka! Dom försöker också förstås om dom vet att dom ska.
Jag har en nyfunnen vän som var en nära go vän tidigare, en sprillans ny vän, en ganska ny vän och en underbar vän sen början på sommaren, och så har jag Ajje, dessa är män allihop :-) Typisk Mia liksom.
 
Så har jag ju andra goa manliga vänner också. Gamla som nya.
Och underbara kvinnliga vänner, en jag haft några år nu, en som jag känt ytligt några år fram till nu och en från början av sommaren. Några fler kvinnor finns det i mitt liv :-)
När det gäller kvinnliga vänner så är jag lite kinkig och väljer noga eftersom jag sällan funkar lika klockrent med kvinnor som med män. Inte för att jag kan välja och vraka...hahaha, verkligen inte!
Vill inte ha det heller. Har i år lärt känna två kvinnor som rätt snart visade att dom inte platsar alls i mitt liv, då får dom gå. För jag bjuder inte på mig själv till vilket pris som helst, men kan göra ungefär vad som helst för mina vänner.
 
Och det jag ville ha sagt med att jag har bäst vänner i världen är att några av dom verkligen hjälpte mig igår. En busade mig galen men hjälpte mig sen resa mig upp och borsta av knäna. Dom andra jag hade kontakt med hjälpte mig med glada hejjarop och härliga ord om hur dom upplever mig och känner för mig.
 
Jag är så lycklig över att vara jag!!
 
Haha, nu skrattar jag åt mig själv. Hade absolut noll lust att blogga så jag tänkte bara skriva dom där första två meningarna... Nu ska jag se om jag hittar några bilder också, för visst blir det lite roligare med bilder?
 
Jepp, blev några bilder även om ingen av dom är fotad av mig.
Skulle gärna lägga in bilder på dom som betyder mest för mig förutom mina barn, men det skulle ju verkligen inte gå att göra...av olika anledningar.
 
Nu ska jag diska och sen fixa mig. Erik slutar tidigt idag för han ska till BVC och få en spruta idag.
Ha en bäst lillördag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0