Word

 


Kommentarer
patrik

mia tack för att jag fick ringa å prata med dig;-) saknar dig så mycke men det känns bra att bara kunna prata å väntulera känslor å allt det finna vi hade på den kortat tiden kommer inte glömma dig så fort men ska gå vidare å tänka på det posetiva du sakt kram <3 höres snart kram ;-) din vän patrik

Svar: Klart du får ringa mig vännen! Jag tycker också det känns bra att vi kan prata, det hjälper. Bra att du tänker positivt Patrik. Kram vännen :-)
Mia

2013-10-16 @ 13:43:25
Anonym

så sant mia kram på dig ;-) <3

2013-10-16 @ 13:49:04
patrik

Anonym
så sant mia kram på dig ;-) <3

2013-10-16 @ 13:49:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0