Ångerfull

Ja, nu var det jättelängesen jag skrev.
Haft fullt upp med plugg, jobb, ungarna och lägenheten.
 
Har fått ganska bra ordning fast det inte känns så, har en massa saker i lägenheten som ska ner i förrådet. Men det har jag inte fått tillgång till ännu.
Till råga på att var jag tvungen att hänga tvätt i lägenheten igår, tumlaren verkar ha nåt konstigt fel för ibland verkar den som den går igång och ibland svirrar den bara till. Torr tvätt får man inte iaf :-/
Två ställningar tvätt gjorde inte att det känns mer som det är ordning här.
 
Ramlade och slog mig igår, så jag har väldigt ont i höger axel. Har inte ordentlig styrning i den så jag får stötta med andra handen och att göra nåt ovanför huvudet gör riktigt ont. Matchar mitt hjärta alltså.
 
Jag har haft en riktigt hemsk vecka, och det finns det ju andra som haft också.
Ska inte säga så mycket om det förutom att jag ångrar en del och annat ångrar jag inte.
Hoppas på att det löser sig på ett eller annat sätt.
Fågel Phenix, det är jag det. Ordnar det sig inte så kommer jag så småningom resa mig ur askan och gå vidare. För klyschan är nästan helt sann, den om tiden och att tiden läker sår.
 
Nu är det bara sex dagar kvar till jag åker ner till Fredrik i Norrköping och sju dagar till han och jag åker vidare till Ullared! Där ska vi shoppa, spana på män, nypa Max i rumpan och busa med alla dom andra som kommer dit.
 
Ska bli så roligt! Och underbart att få tänka på nåt annat.
 
Outfit of today
Ser lite rådlös ut i ansiktet och blusen ser man inte alls, men en del av röran och min fula strykbräda syn iaf :-)
 
Vet inte, men nog ser jag väl fridfull ut på bilderna?
 
Tror det får räcka nu, ska gå och ta fram mat till kidsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0