Flyttångest?

Har så ont i magen och panik...
 
Tanken var att flyttsläpet skulle fyllas under helgen, och nu är helgen snart slut och inte en grej står i släpet än :'(
 
Fan också...känner mig olycklig
 
Emelie och Jocke ringde tidigare och vill att vi skulle komma in till stan och fika med dom, så det gjorde vi. Fika på Engeln och lek i lekparken vid sporthallen.
Sen åkte vi till Kjell och Agneta och gosade med Hrami :-)
Erik fick rida från längst bort i stoooora hagen till stallet
Han kallar Hrami för sin häst, det var den första häst han satt på.
 
Gammal bild från när jag var som tyngst....
 
 
Nu ska jag ut med grejor i släpet!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0