Flyttdags

Jaha, då är dagen här. Dagen det är dags för mig att flytta.
Hemifrån typ...
 
Känns som jag inte har nån koll alls på nånting, kommer på saker hela tiden som ska med.
Hoppas att alls ryms i min lilla lilla lägenhet!
 
Vi packade in första lasset i flyttsläpet igår så idag ska jag vara med och besikta lägenheten kl 11, hämta upp lite flytthjälp och sen sätta fart :-)
 
 
Ska dricka upp mitt kaffe och sen måla skåpet en omgång till.
Hoppas det räcker med två lager så det är klart sen.
Hade tänkt måla andra lagret igår men då åkte vi iväg och träffade goa familjen Schött istället.
Och det var välbehövligt att få tanka lite energi mitt i allt.
 
 
Tjingeling!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0