Bäst på det här!

När Diddi fyllde fick hon i present att hon och jag skulle åka till Stockholm och gå på semifinalen av Idol. Vi passade på att åka en dag tidigare till Lollo och Jens i Enköping och sova hos dom efter en kväll med skönt mys och tacos.
Vi tittade på film också! Thor och The Avengers
 
Varken Diddi eller jag har följt Idol i år så det var ju minst sagt med en lite konstig känsla vi ställde oss i kön för att bli insläppta. Efteråt var vi iaf toknöjda. Jäkligt intressant att se hur en inspelning går till och all teknik.
Kul att se juryn, Lärnström och studiomannen Tobbe. Och tjejjerna! Dom tre tjejjer som var kvar i tävlingen, helt magiskt duktiga! Är glad att jag inte behövde rösta ut nån :-)
 
Vi lånade Roberts lägenhet, toppen att få göra det. Hade velat städa innan vi åkte hem på lördagen men fasen, jag hade sån sjuk hemlängtan. Så vi åt frukost och åkte hem. skönt att köra i dagsljus också.
 
Idag har jag sålt en soffa, promenerat med Sandra, Linton och Bonzo och sen kaffat hos Sandra, bakat en blåbärspaj och mått allmänt jäkligt bra!
Ska titta klart på Men in black III och sen skutta i säng. har massor att göra imorgon så jag ska inte sova halva dagen som jag brukar.
Nu ska jag kura ihop mig nära min älskade sambo <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0