Berg- och dalbana

I lördags tog jag och J tag i det här med att flyttstäda min lägenhet....usch, rena mardrömmen det där med att flyttstäda! Erik plutten var med oss och han hade såååå tråkigt men vad duktig, vi hade tagit bort modemet så han kunde bara surfa på min telefon.
På söndagen skulle vi städa klart men det blev ändrade planer, vi gjorde nåt mycket roligare. Vi kopplade på biltrailern och stuvade in Erik, Henke och Matilda i bilen och skjutsade Henka så han kunde köpa sig en a-traktor.
Vi hade en liten tomtenisse med oss!
I måndags städade jag klart i lägenheten, förråden och garaget var klart sen tidigare. Dom städade vi ur når vi tömde dom.
Igår spelade vi kort med Amanda, så himla roligt. Är ju inget man gör speciellt ofta direkt.
 
Idag sov jag länge, vaknade och åt frukost och fixade med tvätten. Sen kom farmor förbi med nybakade mandelkubb och eftersom jag inte varit ut med Bonzo än så lånade hon med sig honom hem en stund. Toppen att hon och Bonzo gillar varann.
På eftermiddagen skulle jag till Smebacken för Kopparleden skulle komma och besikta lägenheten. När jag kommit igenom hela Ludvika kom jag på att nycklarna till lägenheten och garaget var kvar hemma i Grängesberg. Bara att vända! Fick till slut tag på den jag skulle träffa och hon skulle försöka få tag på en huvudnyckel och kolla lägenheten själv. Hon hörde inte av sig så jag vet inte hur det har gått, men får väl veta imorgon hoppas jag.
Funderar på att skutta in i duschen, krypa i en onepiece och dricka lite glögg senare....borde färga håret också


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0