...

Hade börjat blogga om helgen men tappade lusten. Nu känner jag mig förråd, bedragen och sviken. Vet inte hur jag ska tänka eller känna nu, och inte vad som kommer att hända heller.
"När nåt verkar vara för bra så är det det"
Stämmer det verkligen så jävla väl?
Ligger i sängen och tårarna rinner. Vill inte ha jul nu, vill inte träffa nån eller något. Vill ligga här i sängen och ruttna bort bara...för det är vad jag är värd tydligen.
2014 har varit ett riktigt skitår med några fina ljusglimtar och jag trodde det hade vänt till ett bra år men se där bedrog jag mig allt.

Hur och vad gör jag nu????????
Panikångest på väg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0