Fredag!!

Idag kommer Erik hit! Min älskade lilla gullunge som jag saknar. Men det är det bästa att ha det så här nu. Ajje och Helen skjutsar hit honom och är snälla och tar med sig Diddi också. Hon upptäckte i morse att hennes busskort gått ut...bra timing inför jullovet när hon inte behöver nåt egentligen.
 
I morse kom Sandra hit och drack kaffe medan jag åt frukost, Bonzo tyckte det var sååå roligt och spännande med liten Linton. Han nosade och nosade och svansen gick hela tiden.
Vi åkte in till Ludvika och hälsade på arbetskamraterna på Södra, några av dom iaf. Sen strulade vi runt inne på dollars en stund.
Tänkte att om jag har en sån här paljettkepa på vår resa så kan Jack ha en sån här
Så matchar vi...nästan som att kampa och ha likadana träningsoveraller...
 
Min goda vän Anne la upp en grej som jag bara var tvungen att sprida vidare, så rolig!
 

Pressmeddelande angående vädret:

Löfvén har meddelat nu på morgonen att han försökt förhandla med SMHI men att de inte mottagit hans utsträckta hand, så nu är det skitväder i Sverige. Det är alltså inte hans fel.

SD meddelar samtidigt regnet kommer från utlandet och att det är precis sånt här som händer om man inte stänger gränserna.

Alliansen har röstat för ett annat väder och kan inte kommentera om någon mer är beredd att rösta på deras väder.

FI har börjat bränna BH:ar och andras inkomster för att hålla sig varma, men hänvisar till om vi haft fler kvinnliga meteorologer så hade det här aldrig hänt.

V är i Göteborg och anser att det finns inget dåligt väder, bara dåliga städer.

Centern säger att det inte spelar någon roll vad det är för väder, bönderna gnäller i alla fall.

Ingen har kunnat nå MP för en kommentar; hela deras kansli går på solenergi och har laddat ur under november. Fridolin har tidigare sagt att han ska lösa det på 100 dagar

Batra skyller på lantisarna.

(c) Erik Mattsson


 Min Saint Paulia blommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0