Juafton igen...

Igår firade vi jul igen, hemma hos Ajje och Helen tillsammans med alla mina fem barn. Och respektive till dom tre äldsta.
När vi satt och fikade satt alla barnen i soffan och vi fyra vuxna vid matsalsbordet så lyssnade jag på stojet från soffan och oj vad jag njöt!!! Jag njöt så till den milda grad att tårarna kom!
Knäppte en miljon bilder såklart! Det är alldeles för sällan vi träffas allihop.
Hmmm, jodå jag är väl medveten om att tre av mina fem barn är vuxna.
Alex
 
Jocke
 
Lollo
 
Hela gänget!
Alex & Hanna, Jocke & Linn, Jens & Lollo, Erik och Denise
 
Mina älskade ungar <3
Lollo, Erik, Jocke, Alex och Denise
 
Ögonblicksbild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0