Mitt år 2014

Beskriv året med tre ord.
Svar: Omtumlande, Utvecklande och Spännande

Bästa köpet?
Svar: Min Saab 9-5 Aero Sportcombi

 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: All of me med John Legend

Vem har du umgåtts med mest?
Svar:
Jack, annars har det varit spridda människor

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Vet inte

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Ja

Vart reste du under 2014?
Svar: Till Ludvika, Eskilstuna, Stockholm och Grängesberg.......räknas det ens som resor??

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Jag träffade Jack. Köpte en ny bil utan att ha någon med mig för att kolla den. Flytten till Grängesberg. Köpet av motorcykel.

 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Ja, på att vara jag. En lugnare och mer sansad Mia

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Att jag varit för mycket sjuk, att jag fick åka ambulans med njurstensanfall och bilolyckan som också resulterade i en ambulansfärd.

Vad var extra bra?
Svar: Jack och allt och alla runt honom.

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja, jag har lärt känna många människor det här året. Några har jag kontakt med och nägra har jag det inte med.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Var med om en bilolycka där min bil blev förstörd men jag klarade mig jättebra. Körde motorcykel. Flyttade in hos någon och flyttade till Grängesberg.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Ja, att det blev jag och Jack igen!

 

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Att jag blev av med det?

Största framgång på det privata planet?
Svar: Jag blev sambo.

Vem saknade du?
Svar: Jack <3 Vissa vänner saknar jag ibland, dom som är ett bra stöd för mig.

De bästa nya människorna du träffade?
Svar: Jack! Och några fler, ni vet nog vilka ni är!

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Jag ska leva livet med min älskade sambo.

Mest stolt över 2014?
Svar: Att jag landat i mig själv och blivit lugn och sansad, mår så mycket bättre tack vare det.

Högsta önskan just nu?
Svar: Få köra motorcykel och åka bort med husbussen. Men framförallt fortsätta ha det underbart med min älskade.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Det kommer bli mycket bättre!

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Mitt jobb.

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Räkningarna.

Finns det någonting du ångrar med 2014?
Svar: Njää, inte direkt.

Blev du kär i år?
Svar: Ja jag är jättekär nu!

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Svar: Åttonde september.

Största misstaget?
Svar: Jag har nog inte gjort några stora misstag...isf har jag förträngt dom.

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Åkt mer motorcykel och ridit. Nu blev det noll ridning tyvärr

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Att mina nära och jag ska må bra. Att göra roliga saker ihop, framför allt Jack och jag. Fortsätta sätta guldkant på vår grå vardag och få ordning på huset och utbyggnaden klar. Ställa ut Bonzo. Få ett jobb.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Låt ingen trampa på dig. Se till att du umgås med människor som ger dig bra energi som stöttar dig och som du känner att du vill och kan stötta. 

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?
Svar:
Semester. MC-kort, men det lär inte hända än. Ridturer. Grilla.

Hur tror du 2015 kommer bli?
Svar: Jag tror det kommer att bli mycket bättre än 2014.

Vilka förändringar kommer du göra inför 2015?
Svar: Satsa mer på att må bra.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0