Nu är det torsdag....kväll

Idag har varit en härlig dag, gjort saker, träffat människor, promenerat och trivts med livet. Skjutsade Diddi till tandregleringen i Falun och medan hon var inne där tog Bonzo och jag en promenad. Sen skulle Diddi till skolan och på väg hem från Smb var jag in på stan i Ludvika en vända. Då ringde Jack och ville att vi skulle äta lunch ihop. I väntan på det åkte jag till Jägarnäs och gick en till promenad, väääälidigt konstigt ställe tyckte Bonzo. Typ, var är alla träd jag ska lukta på och kissa på?? Och oj vad vattnet uppför sig konstigt!! Hahaha, miljöträning.
Nyfiken men avvaktande....våran lurviga snygging
Så var det dags för lunch och Fredriksson hängde på och åt med oss, trevligt tjatter och bus. Sen åkte jag och Vovvi hem och sov...var så trött efter att ha sovit dåligt inatt igen, svårt att somna igår också.
 
Nu på kvällen kom Gun och drack kaffe och pratade, kul att träffa henne igen. Nu är klockan halv tio och jag är galet trött igen. Lagt in mer i brasan och ska väl vara uppe en stund till, men inte superlänge. Har planer med Sandra imorgon så jag kan inte sova hur länge som helst imorgon heller.
 
Åh vad jag tycker att det är roligt att umgås med folk och att lära känna nya människor. Min sociala fobi till trots. Den ger sig ju inte tillkänna när jag känner mig trygg.
Jag älskar dig Jack!
Med hela mitt hjärta och själ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0