Sköna söndag

Undrar var den här dagen tog vägen och vad jag gjort??
Myst och mått bra har jag gjort hela dagen!
 
Sovmorgon, gos och prat som vanligt med hjärtat. Upp och duscha, fixa frukost och iväg och storhandla.
Hem, plocka in, laga mat och baka lite. Hjärtat har spenderat en hel del av dagen i garaget och det har lönat sig, PVn närmar sig besiktningsklar. toppen!
Titta så fin hon är!! Ska bli så spännande att få åka i henne, tror inte jag åkt och än mindre kört PV.
 
KnasBonzo han har varit ute och kutat och varit inne och tagit det lugnt
 
Nu ska jag vila lite, man dumpar så lätt på sockerkakssmet....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0