Well It's time to go.....

Lyssnar på ljuden utanför huset, tittar ut genom fönstren och inser att jag vill INTE gå utan för dörren idag! Vill tända en brasa, göra lite te och titta på en film. Men eftersom jag har ett möte på arbetsförmedlingen i Smb så är det bara att pallra sig iväg. Ska förbi lägenheten och påbörja städningen nu, har en deadline då besiktningen är bokad till nästa vecka. Vill verkligen förbi Tony och säga hej också, får se hur det blir med det efter mötet....
 
Här i Berget verkar det vara snö som kommer ner på tvären, i nån grannby var det snöblandat regn och i Ludvika regn. Hmmm....
 
Näää, dags att sätta fart och ge mig av. Fryser redan av tanken att gå ut...hihi
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0