Wiskey mot illamående....?

Sitter i soffan med Bonzo bredvid mig och en brasa som knastrar och är underbar.
Egentligen håller jag på att bädda rent i sängen men eftersom jag mår illa så tog jag paus.
Mitt livs kärlek är ute och roar sig med sin PV, han ringde för en stund sen och gapskrattade åt sig själv så roligt har han nog. Älskar när han mår bra!
 
Jag åkte till Ludvika med nycklarna till lägenheten idag så nu är den besiktad. Jag fick lite bakläxa så det ska jag fixa imorgon. Hade Bonzo med mig till stan så vi åkte till husses jobb en snabbis. Jycken blev helt stöllig innan husse kom. Han förstår svenska ibland verkar det som, eller så kände han igen husses jobbil eller nåt sånt.
 
Undrar varför jag mår så illa nu, kan ju inte bli sjuk...får bara inte!
Men så säger ju alla...hahaha
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0