Blah!

Har jobbat förmiddagen på ett ställe och ska jobba kvällen på ett annat...typ en delad tur med olika arbetsplatser. Pust! Gillar inte delade turer men behöver ju förtvivlat få ihop timmar så jag kan börja andas och leva igen. Så jag får en lön som täcker räkningar, bensin och mat...
 
Under timmarna jag har hemma idag har jag sovit en stund, lagat mat och ätit, fyllt i en försäkran till försäkringskassan som blev fel första gången och nu bloggen.
Ska snart fixa matlåda till imorgon kväll och till ungarna ikväll.
 
Känner ingen livsgnista alls nu, känner mig bara ledsen och nedstämd. Och jag har ingen idé om varför?!
Äter mina mediciner som jag ska.
Det är både frustrerande och jobbigt när jag borde må skitbra eftersom jag är kär i nån som är kär i mig...har varit dåligt med den timingen ett tag nu. Jack får mig öht att må bra och vara avslappnad. I hans sällskap känner jag mig älskad och lycklig.
 
Klart jag ändå har saker att grubbla på, stora saker, som ekonomi, jobb, bilen, vad jag gör om jag får erbjudande om att flytta till Gränges, vad jag gör om jag får erbjudande om att vara särbo.
Sen en massa små grejor jag funderar på ovanpå det. Sälja mopeden eller inte, kanske borde sälja skotern med....hur få morgnarna att fungera när jag börjar 7 och Erik halv 7 tex...
 
Nä att skriva här drar bara ner mig mer och jag ska orka jobba fyra timmar till idag. Så nu ska jag gå och fixa med maten istället, snart kolla om Ajje kommit hem och så ge mig iväg till andra jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0