Fint främmat!

På eftermiddagen fick vi trevligt besök av Erik, Ajje och Helen!
Dom hade mumsigt fikabröd med sig. Så det blev kaffe, lite papper fylldes i och lite prat.
Trevligt som sjutton :-)
 
Sen hämtade vi Amanda, handlade och tankade.
Sen hem och åt, haha, sen drog vi på oss varsin onepiece och landade i soffan.
Jag fick smaka lite Ardbeg, det är en rökig whisky och jag har haft så svårt för såna.
Men den här var så himla god!
 
Käkar lite nötter, dricker lite cola, ska ta lite vin och poppa popcorn...och har min Jack här bredvid mig....livet är inte dumt alls <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0