Gomorron onsdag!

Sitter och äter frukost och är på ett strålande glatt humör.
Har så mycket roliga saker att tänka på...har tråkiga saker också men den värsta har gått lite åt rätt håll och känns en smula bättre. Så jag kan njuta mer av nuet och allt bra som händer.
Idag är planen att jobba och fixa bilen. Kanske handla men absolut hämta tvätten som hängt i källaren i evigheter nu...inte lätt när man blir distraherad av den bäste ;-)
Köra in V70n till Ajjes jobb och tanka min bil är också saker som bör hända idag.
 
Men hörrni, vad gott kaffe är! Speciellt på morgonen :-)
Har upptäckt ett, för mig, nytt pålägg som är supergott!
Mortadella! Mums!
 
Njut av dagen och livet nu, gå ut och lev
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0