Har liksom inte tid att skriva i bloggen för jag är ju kääääär! Och så jobbar jag :-)

I onsdags dök den här upp på facebook :-)
 
Och alltså, jäklar vad lycklig jag är, så kär!
Det är så himla skönt med Jack för vi vill samma med livet, vi har samma sätt att se på uppfostran och annat men vi har också en del saker vi tycker olika. Vi är ju två individer som levt varsit liv, såklart vi har åsikter om det mesta.
 
Jag har bättre smak än Jack....men säg det inte till honom bara ;-)
Hahaha, min goa skvatt galna älskling!
 
Har jobbat idag, varit till Ajje och Helen och hälsat på hela hundskocken....och Erik förstås.
Sen jag kom hem har jag ätit, nu ska jag duscha och vänta på Denise. Vi ska hämta min skoterhuv hos Anders, sen ska vi åka till Jack och hans goa ungar. Gillar dom verkligen, hoppas dom kan tycka om mig med.
 
Tjingeling!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0