Hemma...i lägenheten och inte där mitt hjärta bor

Jaha, nu har jag varit hemma en och en halv timme ungefär.
Har hunnit packa upp, Diddi kom, kollade igenom posten, Erik blev hitskjutsad av Ajje och Helen.
Ajje fixade sladden till min laptop snabbt men provisoriskt. Erik har lagt sig, Denise och jag har bytt lampor i taklampan och nu sitter jag i sängen och bloggar.
Ska snart ta lite te och smörgås innan jag tar en tidig kväll.
Börjar kl 7 imorgon så vi ska vara vid dagis 630....blah
 
Det känns konstigt att inte vara hos Jack, har ju bott hos honom sen lördagen förra helgen.
Saknar honom, och hans barn. Amanda och Henrik är verkligen bra ungdomar och jag tycker så mycket om dom.
 
Vi hade tänkt ta en skotertur idag men regn hela dagen satte P för dom planerna, asfalten var framme på vägarna. Fyyy, så trist i februari! Men jag har inte tappat hoppet om att kunna göra minst en skotertur med Jack den här säsongen. Kände att jag var ringrostig när jag körde igår...men man kommer snabbt in i det.
 
Nu är det dags att fixa te och smörgås och sen krypa ner i sängen, ringa ett viktigt samtal och sen sova
 
Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0