I'm back!

Tihi, tog Erik med mig och åkte till Grängesberg i fredags och kom hem igår kväll. Igår morse var jag här utanför på parkeringen och lämnade min bil. Fick låna Ajjes V70 till Karlstad. Oooo, vilket äventyr den resan var då!
 
Så nån skoteråkning blev det inte i helgen utan det blev mest att handla om att må underbart bra och lära känna varann och dom tre barn som var på plats. Jacks barn verkar vara så härliga av det jag sett och jag ser fram mot att lära känna dom bättre :-) Och han har en sån bra relation med dom. Hoppas verkligen att dom kommer att tycka om mig! Världens mysigaste hus har han också, varm och skön stämning och planlösningen är annorlunda och verkar vara toppenbra.
 
I går förmiddag åkte vi upp till Ajje och Helen för att hämta Alex och hans flyttlass, men han var såklart inte färdig...hihi. Så vi drack kaffe med Ajje och Helen, så himla trevligt att kunna göra det. Jag körde till Karlstad men tog mig inte upp sista metrarna så då fick Jack ta över....hmmm, jag var nog trött så blyfoten tittade fram...hoppas det iaf för jag vill ju så gärna kunna köra bil. :-) När vi lastat ur lämnade vi Alex och vi andra tre åkte till en thairestaurant och åt. Mumsemat!
Min mat!
Jacks mat
Eriks "chickybits" Hihi
Sen blev det glass och friterad banan till efterrätt. Tack för maten Jack!
Gissa om Mia dumpade sen.... Men det visade sig vara en ren lyckträff för det innebar ju att Jack körde, och jäklar i min låda vad halt det var! Blir helt kall när jag tänker på att jag egentligen skulle åkt själv med Erik...hade inte tagit oss hem då.
Förra veckan jobbade jag inte för att jag var sjuk, men idag var det äntligen dags igen att jobba ett dagpass. Så roligt men nu är jag rejält trött. Och det är Erik också. Han är på väg i säng nu medan jag kommer vara vaken till jag fått samtal från nån som är på väg till sitt jobb för en nattvända...hoppas han sover just nu.

Hittade en bild till på min skoter, från den andra sidan....
Den helare sidan...
Den ohelare sidan...
 
Är så åksugen nu...ska försöka komma iväg ut nån dag snart! Men nu ska jag gå och dricka nåt och sen ta och göra lite gott te.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0