Lördag förmiddag och sjukstuga

Var lite äventyrlig vid frukosten idag, tog te isf kaffe...hahaha
Så jag sitter och dricker kaffe just nu, och längtar efter att ta en sväng med skotern.
Men det går inte, men vintern är inte slut än så jag hinner välan åka hoppas jag.
 
Önskar jag kunde med snöslungan för då hade jag kunnat skotta av gården, har nog inte krafter för att skotta med snösläden. Det snöar och det blåser....och är totalt igengrått ute. En sån där dag när det inte blir riktigt ljust ens mitt på dagen. Hahaha, älsklingen eldar i öppna spisen och solen skiner inne i huset så det är bara att låta bli att titta ut genom fönstrena...så mår jag bra ändå.
 
Alltså, jag är världens sämsta pyroman...än så länge. Jack ska få lära mig elda. La nyss in en träbit i brasan och trodde först att jag lyckades kväva elden men den tog sig och nu knastrar det skönt igen :-)
 
Snygg detalj hemma hos Jack, han har verkligen fint ska ni veta
Sitter och försöker hålla mig lugn och stilla för att inte störa min sjuka älskling, han sover och eftersom han gör det behöver han det för att bli frisk.
Hmmm, borde ta ett nytt kort för han har klippt sig....kortkort :-)
Min snygging!
 
Jag är lite snorig och har inte full styrka i kroppen men känner ändå att jag är på benen.
Eller hmmm, kanske ska pysa ut och försöka skotta lite...orkar det jag orkar jussom
Vi får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0