Sjuk...igen

Usch vad jag sov dåligt inatt!
Var tvärförkyld och vaknade av att jag hade huvudvärk...kl 04. Ont i bäckenet hade jag också.
 
Nu känner jag mig inte frisk men bra mycket bättre, och tur är väl det då dom har tänkt sig att jag ska opereras imorgon...om njurstenen finns kvar vill säga.
Ska bli röntgad fört och främst.
Jack är fortfarande sjuk så han har lagt sig. Jag ska gå ner och hänga tvätt och sen ta en äcklig och hemsk descutandusch :-)
Så blir det en tiiiiidiiiigt imorgon innan jag åker till Falun.
 
Ojojoj, bäst jag sätter fart och kommer i säng för det blir en tidig morgon
 
Gonatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0