Skitdag idag

Sicken skitdag so far....hur är det ens möjligt att ha en skitdag i Jacks sällskap??
 
Sov halvtaskigt inatt, upp i ottan för att ta en äcklig descutandusch och sen bege sig till Falun.
Jag hade en huvudvärk från helvete men jag var tvungen att köra. Från före Borlänge kunde jag nästan inte hålla mig vaken...otäckt när man sitter bakom ratten.
 
När vi kom fram gick jag till röntgen och Jack gick och åt frukost.
Vet inte om det berodde på huvudvärken men där i doughnutten fick jag klaustrofobikänningar. Har inte haft det på hur länge som helst, usch så obehagligt.
 
Sen mötte jag upp Jack och vi gick till kirurgslussen där vi fick vänta på röntgensvar.
Och vänta. Och vänta...
 
Till slut gick jag och bad om värktablett och jag fick två alvedon. Ssk skulle ringa röntgen och kolla varför det dröjde. Vi fick vänta en liten stund till innan hon kom och berättade att jag var stenfri så vi kunde åka hem. Men innan vi åkte fick vi frukost, kaffe och macka...mums!
 
Kände mig pigg efter frukosten och vilan jag fick när vi väntade, men när vi närmade oss Gränges så tog orken slut med besked. Ville bara gråta, och gjorde det också när jag väl landat i sängen.
Sov tre timmar ungefär och vaknade och har efter det börjat nysa...skulle ju vara frisk nu!
 
Sugen!
Sugen!
Sugen!
 
Aaa, ni fattar....jobbigt!
 
Är grinig också och jag hatar att vara grinig...blä mig!
 
Ska ner och fortsätta vika tvätt, det är roligt iaf.
Och det vankas köttfärsbiffar till mat sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0