Statistiken och en underbar dag!

Jisses...loggade in för att kika lite bara och så kollade jag min statistik.
Kan säga att jag blir så nyfiken på vilka ni är!
 
Imorse åkte Erik och jag hem till Jack och sen har vi varit med honom heeelaa dagen. Vi åkte till Smb en sväng för att hämta Denise och sen till Borlänge en sväng.
Jack skulle handla på Biltema och så tog vi en fika och en ljusköparsväng på Ikea :-)
 
Den här busen kladdade grädde på min näsa - Mia gräddnos?
 
När vi kom in i Grängesberg på morgonen härde jag ett otrevligt ljud som jag tyvärr kände igen...
Mmm, Jack var helt klart dagens hjälte! Kom och räddade mig och fixade fram ett annat däck som ska på...det satt på en audifälg så vi lär kränga om det till min fälg. Eller vi och vi...Jack och killen han känner med däckmaskin. Jag kunde iaf lossa på hjulbultarna till Jack kom till vår hjälp.
 
Såå, jag lånar Ajjes bil till jobbet imorgon, tur han har beredskap!
 
Men jag börjar sju imorgon så nu måste jag sova...hade inte tänkt blogga men när statistiken var så fin så...hihi
 
Natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0