Tisdagskväll

Pass tre av åtta den här veckan är avklarat.
 
Usch, har haft en riktigt jobbig dag psykiskt. Och det blir jag heligt förbannad på när jag egentligen är lyckligast i världen. WTF!! Liksom... Men efter lite prat med Jack och Ajje så känns det bättre.
Måste ringa vc för jag har en liten idé om varför jag mår såhär nu.
Enda idén dessutom, är det inte så finns det ingen rim och reson i varför jag är nere just nu.
 
Nu ska jag sova för jag ska upp i ottan igen och göra ett dagpass.
 
Efter jobbet i morgon kommer Jack hit, ska bli underbart! Saknar honom så... :-D
 
Såhär har jag sett ut idag...
Glasögon och makeup, det var inte igår kan jag säga...hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0