Är inte fridayslicius för fem öre...

Sov till klockan tio idag, tur jag har en tålmodig son... Igår gjorde han frukost själv men idag ville han äta med mamma. Han dukade fram kylvaror, ett glas och en mugg så jag behövde bara sätta på kaffet. Gullungen min!
 
Idag mår jag mycket bättre! Inte helt hundra men jag är på väg dit iaf. Sömnen är helt klart väldigt viktig för mig, jag har inga problem att gå upp i ottan men sover jag för få timmar i kombination med att jag jobbar mycket så blir det inget bra alls.
 
Andra telefonsamtalet med min älskade idag gjorde mig både överlycklig och jätteledsen.
Överlycklig för hans skull och jätteledsen på mig själv.
Tycker illa om mig själv för jag är en ond människa...
 
Erik ligger i min säng och grejar med min surfplatta...filmar runt i rummet samtidigt som han pratar om det han ser...en massa bra engelska blandat med svenska. Shit, han kommer bli grym på engelska!
 
Jag har nyss sytt i en knapp i ett par byxor, har tvätt i maskinen, har diskat och grejat en del annat. Nu ska jag ta tag i ungarnas rum igen, det är så bökigt att greja där själv att jag tappar all energi när jag kommer in dit. Men jag ska göra lite och sen ta en lång och varm dusch.
 
Sen ska jag och Erik åka och handlat lite nödvändigt som mjölk, bröd och fredagsmys.
Har inga planer alls för helgen även om det är en del jag vill göra....vet att Jack ska jobba i Fjällberget och att han en miljon andra saker att göra. Kan hjälpa honom med vissa saker men vi får se vad han säger...
 
Nej, nu är det dags att sätta fart igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0