Fredagsmående - utmärkt

Ska snart åka och hämta sonen på dagis och till bolaget och köpa lite vin. Solen skiner och jag får snart träffa några av mina älskade! 

Ska fixa lite hemma och hämta mer grejor hos Ajje, stackarn blir aldrig av med mitt junk känns det som.
Sen blir det Grängesberg över helgen.
Sov i Smb inatt...första gången på ett par veckor. 
Häromdan var jag ner till Helen och fikade och träffade Bonzo. Träffade två av Helens barn också, fina människor verkade dom vara!
Gosade med Bianca också :-)


Åh vad jag gillade henne!

Snart dags att ge sig av...
Tjingeling!


Kommentarer
Anonym

Cool orm! Har alltid tyckt att ormar är häftiga:) Skulle du vilja gå in och läsa mitt inlägg ( http://olives.blogg.se/2014/april/mvg.html ) där jag skriver om skola, betyg, ambitioner och hur jag ser på det? Skulle bli jätteglad om du gjorde det och även lämnade en kommentar med dina egna åsikter.
Kram!

2014-04-18 @ 17:10:02
Denise

Men fy! :o

2014-05-02 @ 20:00:32
URL: http://flingans.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0