Bubblig av lycka!

Ååååh, vilka underbara höstkänslor jag har nu! Vill greja med mitt hem, byta textiler plocka iordning och få det höstfint. Det spritter i hela kroppen av glädje och lycka, och det har förstås inte bara med hösten att göra. Den där höstdepressionen känns väldigt långt borta just nu :-)
 
 
Min älskade får mig att le stort med bara några ord i ett sms, och när vi sen pratade för en stund sen fick jag tårar i ögonen av lycka. Erik sa också saker i morse som fick mig så glad och lycklig....relevanta saker.
Mmm, jag är så stolt över mina barn. Alla fem barnen, helt otroligt vilka underbaringar jag har. Och det jag känner för Jacks barn är nåt jag också är tacksam och glad över, att jag känner så och inte behöver lära mig att tycka om dom. För dom är också underbara.
 
 
 
Nu närmast ska jag skutta ner till min älskade tvättmaskin, spana in vad jag har för gardiner liggandes och sen diska.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0