Hej å hå....

...vad dagarna går! Här smids planer och vi mår så härligt och är så kära... Vi lever i en skön grå vardag men det händer saker hela tiden och när det inte gör det njuter vi bara av varandras närvaro. Är så lycklig för att vi har den närvaron igen :-D
Igår kom älskli hem med fina rosor till mig, å sicken snutt han är! Han får mig att känna mig hel, tillfreds och älskad...bästa känslan i livet. Vill känna den resten av mitt liv nu <3
 
 
I måndags åkte jag till VC Engelbrekt och tog fasteprover och lite annat inför mitt tvåårsbesök på Skönvikt. Jag har senaste åren blivit längre, vet inte hur det kan bli så vid min ålder men nu är jag 165 cm.
Det där med att vara fastande länge på morgonen är ingen rolig grej när man gjort en GBP, så när proven är tagna gäller det att man har planerat sin frukost och intar den snarast möjligt.
I måndags fick det bli en latte och god macka på Café Engeln, nära och bra från VC.
 
 
Igår åkte jag till VC igen! Den här gången för att få min B-vitamininjektion. Men nu har jag fixat så att min bästa vän ska kunna ge mig dom här sprutorna. Det blir toppen och en anledning att ses, han bor ju så avsides...hahaha. Eskilstuna närmare bestämt, det är ju ett överkomligt avstånd.
I juni kom han förbi och hämtade mig så tog vi en vända med hans motorcykel och hälsade på Eva.
Det är ju farbror Uno jag menar förstås!
 
 
Längtar till jag för ut på min hoj och köra....till våren!
 
 
Nu ska jag ha lite tjejsnack!
 
Se till att ha det gött!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0