Muppet family morning....

God morgon!
Vaknade tiiiidiiiigt idag. Somnade med huvudvärk och vaknade med den också. Stel i nacke och rygg igen och det går upp i skallen och ger mig värk. Hoppas det inte är sviter efter bilolyckan bara!
 
Sitter och äter frukost nu....kaffe!
Sen blir det fullt upp en stund, skjutsa Erik till skolan och prata med hans fröken. Hem och duscha och sen en tripp till Borlänge och träffa bästaste Eva innan jag ska på mammografi.
 
Eva och jag i väntan på bussen när vi skulle med grupp-gänget på kryssning nyligen.
Så otroligt snygga och taggade vi var!
Här är på kryssningen!
Eva, Uno, Lasse och jag.
 
Hahaha, vilket knasinlägg. Jaja, där fick ni se en del av min associationsbana.... Nu ska jag dricka ur kaffet och sätta fart! På sonen med....hihi
 
Psst, Denise bestämde rubrik....hahaha
 
Ha en underbar dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0