Tisdag kväll

Idag skulle inte jag och Jack träffas då han har grejor hemma han måste göra. Grejor jag inte kan hjälpa till med när jag har barnen, vi skulle garanterat varit ivägen på ett eller annat sätt om vi åkt dit.
Eller...jag skulle varit det...hihi
Men det gäller ju att ordna det för sig, det tycker vi båda två. Så när jag ändå skulle in till stan idag så bjöd han mig på lunch på Coco Thai. Go mat och underbart sällskap!
 
Haft en lugn dag, grejat och tvättat, varit till arbetsförmedlingen, ett ärende i stan, köpt jogginbyxor till D och så råkade det bli ett par toppar till mig....ojojoj
Jaja, ny årstid och jobbsökeri kräver kläder....det är ju ett vedertaget faktum!
 
Jag är jäkligt shoppingsugen på gardiner och annan heminredning också men det tänker jag inte ge efter för!
 
 
Nu har jag huvudvärk så nu pratar jag med Jack och säger gonatt och lite annat.
 
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0