Tisdag

Hur kan det bara vara tisdag idag!!??
Det har hänt så mycket ett par dagar nu att det känns som minst ett par veckor måste passerat. Men ibland kletar livet in många händelser på få timmar. Eller många förresten....mycket bra prat iaf.
Jag är så jäkla lycklig!
 
Flyin high on the wings of love!
 
Än så länge pratar vi och känner efter att allt känns bra och så spenderar vi tid ihop. Och njuter, hej hopp vad vi njuter. Men det är inte officiellt än. Vi får se vad som händer framöver.
 
Det här har iaf medfört att jag fått den länge saknade inspirationen att städa!
Dock är det såpass eftersatt att det inte blir klart på en pisskvart direkt.
 
Näää, nu ska jag gno vidare med städ och tvätt
 
Ha det gott därute!
Love life!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0